Tuesday, July 6, 2010

kali pertama.. aku mengenalimu.. (blog)

huh..

patah kata y ter..ungkap tiap kali buka blog nih... urm, blur.. blur...
neway special tanks to my BFF ayu@rozaini binti sajap
( kwn baik stat jaman sekuyah,form 4..uih byk kngn lucu, pait mnis...)
cuz tlg aku wt blog nih.
klo hrp aku sorang smpi ke sudah pown xciap2 nih..
??? yerr laa... len ak bt, len y jadik oi~
1 1 aku klik, p yg aku klik ak pown xtau..
pendek kata, 'buta tenet' la aku ni ea shhhh... hahahaha (c0ver malu)!
4 tis m0ment.. cik ayu mintak tulun jadik t0k guru aku..
bleh cik ayu??? hihihihi...
tet tet. message delivered!
dak ayu pesan: if thre's any prob..juz ask her:) office-hour hihi 8-5p.m



huh..

org tua2 kata xbaik mengeluh... tapi klo da tahap gaban aku punya blur ni...
mmg berbal0i2 laa keluhan aku tu. urmm.... ado00yaii..
assal ak wt blog ni aa.. ooo tuk luaskan... market bisness aku ngan akhmal.
agak2 bley ark? leh kuut!~~ (kondifen beb huhuhu)
akhmal?? ouchhh, gerangan caperr uh..??
:) xkenal ea... ngee>> insan spechil laa hihi..
my BF muhd nur akhmal b mahmud (bermulanya epis0d cinta 31.08.04)
tenkiu bebeh hik3 cuz sllu bg smangat tuk tuskan idup hihi..
^__^ ( conok de bf mcm u ngee..)
alahaiiii!! jiwang lak ai.. kikiki :P


huh...

intai2 jam kt wall umah... mak ai!!!!!!!!
bia betik!!!! kul 7.20 malam????? uwaaa 4 jam duk wat ni j...
mmg....'huhhhh!!!' ishk3..
utk aku, slmt m'xplore n mnmpuh alam bl0g ni..kui3! amin...
agak2 laman ni x update...ehem2 faham2 la ea.. (m'jalani kursus -'minah blogger')
sambung nyanyi...
'kali pertama... aku mengenalimu..
mahu bersama...
mahu bersama...'
lalalalala..... -drama king's lyrcs

No comments:

Post a Comment